آیا کراتینین 2.4 بدان معنی است که در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه هستم
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پیش کراتینین 2.4 بدان معنی است که در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه هستم؟ مشخص شده است که در درمانگاه، CKD به پنج مرحله تقسیم با توجه به سطح creatinina.Incluso این بدان معنا نیست که سطح کراتینین تنها شاخص این بیماری است، بنابراین شما نمی توانید قضاوت این بیماری است چه مرحله تنها از سطح کراتینین 2.4.

کراتینین است یکی از محصولات متابولیسم عضله، سطوح مشابه در بدن ممکن است توسط بسیاری از factores.Además تحت تاثیر قرار، کلیه عملکرد جبرانی قوی، سطح کراتینین کاهش نه تنها پس از عملکرد کلیه است کمتر از 50٪. بنابراین به عنوان یکی از شاخص های بیماری کلیه، عملکرد کلیه ممکن است تا حدی منعکس، اما می تواند منعکس کننده نیست که با دقت.

از بالا ما می دانیم که تنها سطح کراتینین نمی تواند تشخیص که بیماران مرحله در حال حاضر در، که به معنی cretinine 2.4 ممکن است در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه می شود، بنابراین شما نیز باید توسط قضاوت سطح GFR، یکی از شاخص های دقیق از عملکرد کلیه است.

برای بیمارانی که در این مرحله هستند، نکته کلیدی این است که تشخیص قبل از آن، و سپس درمان correspondiente.En به عنوان بهترین درمان برای کراتینین 2.4، ما می خواهم طب میکرو چینی Osmotherapy، داروی گیاهی چینی نوآورانه توصیه درمان بی خطر است که externamente.Es با هیچ عوارض جانبی به بدن انسان صدق می کند. این یکی از موثر ترین درمان برای این بیماری است.

حالا شما می دانید که کراتینین 2.4 دوز معنا نیست که مردم در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه هستند، باید به قضاوت تا integral.Si شما هر گونه کمک نیاز دارید در تشخیص بیماری یا درمان آن، جرات نه بگویید دکتر آنلاین ما، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: برچسب‌ها: میکرو osmoterapia چین پزشکی,مرحله 3 بیماری مزمن کلیه,کراتینین 2 , 4 ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: